آموزش طراحی سایت|آموزش سئو و زبان برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت|آموزش سئو و زبان برنامه نویسی - طراحی سایت و سئو و آموزش برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت|آموزش سئو و زبان برنامه نویسی - طراحی سایت و سئو و آموزش برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت|آموزش سئو و زبان برنامه نویسی - طراحی سایت و سئو و آموزش برنامه نویسی !

بایگانی
پیوندها

برنامه نویسی وانواع زبان ها سری دوم

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۰ ب.ظ

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

زبانهای برنامه نویسی رایانه ای

به زبانهایی که برای نوشتن تحت ویندوز و دسکتاپ استفاده میشود زبان برنامه نویسی دسکتاپی گفته می شود ،،، زبان های برنامه نویسی دسکتاپی چند نوع هستند که بیشترین میزان استفاده را در ایران دارند عبارتند از :


☐ سی شارپ (#C) ☐ سی (C) ☐ سی پلاس پلاس (++C)


☐ جاوا (Java) ☐ فاکس پرو (Fox Pro)


☐ ویژوال بیسیک (Visual Basic) ☐  پرل (Perl)


☐ دلفی (Delphi) ☐ پایتون (Python) ☐ روبی (Ruby)


☐ گولنگ (Golang) یا گو (Go)

 :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


آموزش زبان برنامه نویسی پایتون

مگر می شود در این ماجراجویی به دنیای بی انتهای برنامه نویسان وارد شد و به ماری به نام پایتون برخورد نکرد؟ اما این مار برخلاف مارهای دنیای ما، بسیار دوست داشتنی است و یکی از بهترین همراهان ما در دنیای برنامه نویسی خواهد بود. اگر بخواهم به اولین و مهمترین ویژگی این زبان اشاره کنم قطعا به «سادگی و آسانی» آن اشاره خواهم کرد که به همین دلیل پایتون به یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب کسانی تبدیل شده است که قصد دارند برای اولین بار برنامه نویسی کنند.


پایتون را خیلی سریع می توانید یاد بگیرید و به سرعت کدنویسی را با آن شروع کنید. اما اشتباه نکنید، سادگی پایتون به معنای ضعیف بودن آن نیست بلکه پایتون یک زبان سطح بالا است که از شی گرایی و برنامه نویسی ساختار یافته به طور کامل پشتیبانی می کند. همچنین از پایتون به عنوان یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی هک یاد می شود و برای آن فرقی نمی کند که هدف شما از آن ایجاد وب اپلیکیشن و نرم افزارهای تحت دسکتاپ است و یا مدیریت سرورهای شبکه و یا حتی توسعه ی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، این زبان به بهترین نحو از عهده ی تمام آن ها بر خواهد آمد و به ‌جرات می‌توان ادعا کرد که در دیگر زمینه های برنامه‌نویسی هم شما را تنها نخواهد گذاشت.


همچنین در حال حاضر پایتون در شرکت‌ها و سازمان‌های معتبری مانند گوگل، یاهو، یوتیوب، آی بی ام بسیار پر استفاده است که با این اوصاف یادگیری پایتون نه تنها به سکوی پرتابی برای شما به دنیای برنامه‌نویسی تبدیل می شود بلکه می تواند شما را تا رسیدن به موقعیت های شغلی در معتبرین شرکت های داخلی و خارجی نیز یاری کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی