آموزش طراحی سایت|آموزش سئو و زبان برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت|آموزش سئو و زبان برنامه نویسی - طراحی سایت و سئو و آموزش برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت|آموزش سئو و زبان برنامه نویسی - طراحی سایت و سئو و آموزش برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت|آموزش سئو و زبان برنامه نویسی - طراحی سایت و سئو و آموزش برنامه نویسی !

بایگانی
پیوندها

برنامه نویسی وانواع زبان ها سری هفتم

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۰ ب.ظ

آموزش زبان برنامه نویسی GO

قبل از اینکه ماجراجویی ما به اتمام برسد باید شما را با خرس آبی سرزمین برنامه نویسی آشنا کنم. خرسی که نامش Golang است و از عبارت Go Language اقتباس شده، ولی همه آن را به اختصار Go صدا می زنند. زبان برنامه نویسی Go که توسط شرکت گوگل ساخته شده است برای اولین بار در سال 2009 به دنیای برنامه نویسان وارد شد.


این زبان متن باز، شی گرا و سطح پایین است که از سینتکسی تمیز و روان بهره می برد. زبان Go شما را قادر می کند تا با استفاده از آن هر نوع نرم افزاری را پیاده سازی کنید. پس اگر قصد انتخاب یک زبان برنامه نویسی بهینه در زمینه های وب، سرور و شبکه را با در نظرگرفتن قابلیت مقیاس پذیری بالا دارید، می توانید از زبان Go برای این منظور استفاده کنید.


پر درآمدترین زبان برنامه نویسی

پر درآمدترین زبان برنامه نویسی در ایران بدون شک زبانیه که که برنامه نویس در اون زبان و مفاهیم های آن حرفی برای گفتن دارد این سوال که من کدام زبان را یاد بگیرم که بتوانم به راحتی درآمد میلیونی داشته باشم یک سوال اشتباه است که اکثر دوستانی که با کد نویسی آشنا میشوند از ما روزانه می پرسند از نظر من پولساز ترین زبان برنامه نویسی زبانی است که بتوانید در آن همیشه به روز و حرفی برای گفتن داشته باشید پس صرفا وقت خود را روی یک زبان خاص نگذارید و سعی کنید مفاهیم و کانسپت های برنامه نویسی را یاد بگیرید.


نکته : توجه داشته باشیم که هدف از یادگیری کد نویسی، این نیست که ما برنامه نویس زبان پایتون یا برنامه نویس زبان سی شویم بلکه هدف این است که ما یک برنامه نویس خوب شویم و زبان‌های برنامه نویسی مختلف صرفاً به مثابه ی ابزاری برای انجام کارهای ما هستند. یک برنامه نویس خوب با هر زبانی می‌تواند یک محصول منحصر به فرد تولید کند اما یک برنامه نویس بد، حتی اگر بهترین و سریع‌ترین زبان کد نویسی دنیا را در اختیار وی قرار دهیم، باز هم تضمینی ایجاد نمی‌کند که برنامه اش اثربخش باشد.


پایان ماجراجویی:

قطعا افراد مختلف در هر سفر، تجارب مختلفی به دست می آورند. اگر این ماجراجویی اولین سفر شما به دنیا بزرگ برنامه نویسان بوده است، امیدوارم بتوانید با استفاده از تجربه ای که از این سفر به دست آورده اید به خوبی با زمینه های برنامه نویسی آشنا شده باشید و بتوانید به پرسش "چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم ؟" پاسخ دهید و بهترین زبان را با توجه به اهدافتان انتخاب کنید.


همچنین اگر هم اکنون شما عضوی از خانواده ی بزرگ برنامه نویسان هستید در نتیجه قطعا با مبانی  آشنا هستید، پس به ما بگویید از چه زبانی استفاده می کنید و علت استفاده از آن چیست؟ در بخش نظرات همین صفحه منتظر به اشتراک گذاشتن تجارب شما هستیم...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی