آموزش طراحی سایت|آموزش سئو و زبان برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت|آموزش سئو و زبان برنامه نویسی - طراحی سایت و سئو و آموزش برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت|آموزش سئو و زبان برنامه نویسی - طراحی سایت و سئو و آموزش برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت|آموزش سئو و زبان برنامه نویسی - طراحی سایت و سئو و آموزش برنامه نویسی !

بایگانی
پیوندها

برنامه نویسی وانواع زبان ها سری چهارم

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۲ ب.ظ

آموزش زبان جاوا

اگر تا اینجای سفر خسته شده اید می توانم به شما یک فنجان قهوه پیشنهاد دهم ولی قبل از آن باید به شما هشدار دهم که این قهوه یکی از تلخ ترین نوشیدنی هایی است که تجربه خواهید کرد و شاید اولین بار که این قهوه را بنوشید شدت تلخی آن باعث شود که دیگر به طرف آن نروید ولی اگر صبر داشته باشید و تلخی آن را در ابتدا تحمل کنید چنان به آن عادت خواهید کرد که دیگر نمی توانید از این نوشیدنی شگفت انگیز دست بکشید.


همانطور که می دانید این قهوه همان زبان جاوا است. جاوا مناسب ترین انتخاب برای کسانی است که عاشق یک زبان برنامه نویسی قانونمند با ساختاری استاندارد هستند و بی شک می توان ادعا کرد که این زبان یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی دنیا شناخته می شود که طبق آخرین آمار انجمن برنامه نویسان TIOBE ، جاوا به لحاظ کارایی و استفاده، دارای بالاترین امتیاز در سرتا سر دنیا می باشد و رتبه اول را از آن خود نموده است.


یکی از مهمترین ویژگی های زبان جاوا بهره مندی از ماشین مجازی جاوا ( JVM ) است که این زبان را با هر پلتفرمی سازگار می کند. پس تصمیم با شماست اگر می خواهید توسعه دهنده ی بک اند، برنامه نویس اپلیکیشن های اندرویدی و حتی میکروپروسسورها شوید و یا به مدیریت Big Data بپردازید، جاوا یک انتخاب بسیار مطمئن برای شما خواهد بود.


بنابراین اگر قصد ورود به دنیای برنامه نویسی، مخصوصا برنامه نویسی اپلیکیشن های اندرویدی را دارید و می خواهید به یک متخصص اندروید تبدیل شوید وقت آن رسیده که حتما مفهوم شعار معروف زبان جاوا را که می گوید "یک ‌بار بنویسید، همه‌ جا اجرا کنید" را تجربه کنید و از کدنویسی با این زبان قدرتمند و همه فن حریف که آن را به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی اندروید می شناسند، لذت ببرید.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


زبان های برنامه نویسی موبایلی (اندروید ,ایو اس و…) به زبانی که برای نوشتن برنامه های موبایلی و توسعه نرم افزار در سیستم عامل های (Android, Ios) نوشته میشود زبان برنامه نویسی موبایلی می گویند ،،، انواع زبانهای برنامه نویسی موبایلی عبارتند از :

 Python ، Java ، Swift ، Ruby ، Perl ، Java Script ، Objective-C

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ

در این بخش از سفر قصد دارم که یکی از اعضا خانواده محبوب و البته صاحب قدرت در دنیای برنامه نویسی را به شما معرفی کنم. پس اگر قصد دارید از نفوذ و قدرت این خانواده در دنیای برنامه نویسی برای پیشرفت و ترقی خود استفاده کنید باید بگویم که ابتدا باید آن ها را به خوبی بشناسید و یکی از آن ها را به عنوان دوست و همراه خود در این سفر انتخاب کنید.

نام این عضو از خانواده ی C ،C# است که به عنوان پسر جوانتر این خانواده از او یاد می شود. اما جوانی این زبان به مفهوم خامی و ضعیف بودن آن نیست بلکه این پسر جوان توانسته است از تمام خصوصیات و تجارب پدر و برادر بزرگتر خود یعنی C و C++ به بهترین شکل الگو بگیرد و استفاده کند تا امروزه به عنوان یکی از قدرمندترین زبان های برنامه نویسی شناخته شود. C# یک زبان برنامه نویسی شی گرا و سطح بالا است که توسط مایکروسافت در سال 2000 ساخته شده است.

شاید در ابتدا C# از لحاظ ساختاری خیلی به C++نزدیک بود اما کم کم راه خود را از آن جدا کرد و توسعه یافت، تا جایی که تفاوت‌های آنها بیشتر و بیشتر شد تا به امروز که می توان ادعا کرد که اگر شما C# را به عنوان زبان برنامه نویسی خود انتخاب کنید، میتوانید از آن به عنوان یک میانبر به دنیای برنامه نویسی استفاده کنید چرا که C# این امکان را برای شما فراهم می کند که در حوزه های مختلف نرم‌افزاری از جمله ساخت اپلیکیشن های اندرویدی، ساخت اپلیکیشن های مبتنی بر iOS ، برنامه نویسی وب وحتی نرم افزارهای دسکتاپی برنامه نویسی کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی